Általános feltételek: 1. Feltüntettet áraink az Áfa-t és a szállítási költséget nem tartalmazzák, az árváltozás jogát fenntartjuk. 2. Cégünk csak vállalkozásokat szolgál ki, lakossági megrendeléseket nem áll módunkban teljesíteni. 3. Katalógusainkban és honlapunkon látható színek csak tájékoztató jellegűek, a valóságtól, a nyomtatás minőségétől függően eltérhetnek. 4. Anyagösszetétel és kezelési tájékoztató a termékekbe varrt címkében található, amely az általunk forgalmazott emblémázatlan/dekorálatlan termékekre vonatkozik. 5.  A honlapon valamint a katalógusainkban feltüntetett termékleírások és specifikációk nem járnak semmiféle ajánlati kötöttséggel (ajánlati kötelezettségre való felhívás). Rendelési mennyiség, mintarendelés: 1. A külön-külön leadott megrendelések utólagos összevonása nem lehetséges. 3. A készleten levő mintákat ügyfeleink részére  maximum 8 napig díjmentesen biztosítjuk. A 9. napon a vissza nem hozott minta számlázásra kerül. 4. Egyedi – nem bemutatóteremben található – mintarendelés a normál megrendelésekkel azonos feltételek szerint történik. Mintarendelés írásban lehetséges, halasztott fizetés mintarendelés esetén nem megengedett, legkésőbb a mintadarab kézhezvételekor kell az ellenértéket megfizetni. 5. Minimum rendelési összeg: netto 50.000 Ft 6. Kiemelt partnereinknek egyedi kedvezményeket biztosítunk! Szállítási feltételek: 1. Raktárkészletünkön található termékeinkre Budapest területén nettó    75. 000 Ft/rendelés/cím felett ingyenes a kiszállítás. 2. A nettó 75 .000 Ft értéket el nem érő megrendelések, rendeléshátralékok kiszállításakor Budapest területén belül szállítási költséget (1.990 Ft + Áfa/karton) számolunk fel. Vidékre történő szállításnál egyedi árakkal számolunk. 3. A szállítás határideje raktárkészletünk, illetve a behozatal időtartamának függvénye. A 13 óráig leadott megrendelések raktáron található termékei, a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapon belül szállíthatóak. Ettől eltérő időpontot értékesítő kollégánk megadhat. Behozatalra kerülő termékek esetén az írásban visszaigazolt szállítási határidő az irányadó. Fizetési kondíciók: 4. Átutalásos számla teljesítése legkésőbb a fizetési határidő napján a K&H banknál vezetett 10402018-5052677574801005 számú bankszámlára való átutalással történik. Késedelmes fizetés esetén a kiszállítás visszatartásának / szüneteltetésének jogát, valamint a törvény által előírt késedelmi kamat kiszámlázásának jogát fenntartjuk, akár előzetes tájékoztatás nélkül is. Ismétlődő késések esetén a fizetési módot automatikusan átutalásos számlázásról készpénzes/utánvételes fizetésre módosíthatjuk. Egyedi és/vagy emblémázott termékek esetén a megrendelést csak az előleg számlánkra történő beérkezését követően áll módunkban indítani. Termék visszavétel: 5. Minden esetben tételesen ellenőrizze le az átvett megrendelését. Szállítási eltérések, – pl. méreteltérések, színeltérések, minőségi eltérések-  elfogadott toleranciája +/-5 %. 6. Minőségi reklamációk bonyolítása az általános szabályok szerint történik. 6. Emblémázott és/vagy egyedi gyártású termékek visszavétele/cseréje nem lehetséges. 7. Hibás teljesítés esetén írásban tájékoztassa közvetlenül cégünket az átvételt követő 24 órán belül. 9. Termék feleslegessé válásából, vagy nem minőségi reklamációból eredő árucserére (pl.„nem tetszés”, „mégis más méretet/színt szeretnék”) nincs kötelezettségünk. 10. Termékeink méretei beszállítónkként különbözhetnek. Minden esetben ellenőrizze rendelés előtt a szükséges méretet. 11. Bármely vitás ügyet a felek/partnerek elsődlegesen kötelesek egymás közötti egyeztetés útján megoldani, amennyiben nem lehetséges, a felek az illetékes bíróságot a Lamira Group Kft. székhelye szerinti illetékes bíróságban állapítják meg. Bármely jogvita során a magyar jog az irányadó. Lamira Group Kft.